+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Grand Bewertungen

Hotelbewertung

80%
Sehr gut

von 67 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    81%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    70%
  • Preis-Leistungverhältnis

    77%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ivana Pohanková

Älteres Paar, 11.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Příjemný persinál

  • Pavučiny a prach

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Oldřich

Familie mit älteren Kindern, 5.8.2022

Žďár nad Sázavou Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • ceny jídel

  • Z "putiky" čtvrté cenové skupiny u vlakového nádraží se hotel nepodařil stvořit. Vrzající staré, nedoléhající dveře z dob komunismu do pokojů. To stejné s nábytkem z dob komunismu na pokojích. Vrzající podlaha na pokojích. Díky dveřím i hluk z chodby, kdy se vědělo, že někdo přichází i odchází, takže jste ihned probuzeni. Smrad z kuchyně v restauraci, na chodbách a díky dveřím i na pokojích. A na závěr hotel přímo u velmi frekventovaného vlakového nádraží, takže jsme se moc nevyspali!!! S prominutím děs, běs. Nikdy více.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Richard Morris

Älteres Paar, 23.7.2009

australia

  • Gesamtbewertung
38 %
  • hotel in serious need of repair.Room noisy& very basic not even radio or TV more like hostel than hotel.Over priced for accommodation.Food good

  • hotel in serious need of repair.Room noisy& very basic not even radio or TV more like hostel than hotel.Over priced for accommodation.Food good

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 22.1.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Smrad na pokoji a nečistota. Celkový stav pokoje byl špatný, zastaralý a špinavý. V koupelně byl velmi silný zápach z kuchyně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Karel Havlík

Älteres Paar, 14.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
2
Wert/Geld
2

Michal Vrabec

Junges Paar, 4.12.2008

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
5

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 9.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Servírka v restauraci byla velmi vstřícná,milá a usměvavá,děkuji a chválím.

  • žádné internetové připojení,podlaha hrozně vrzala,vlaky projížděly často hlučně i v noci,personál slíbil nastavit postýlku do vyšši polohy ale nikdo bohužel nepřišel,ani kuchař který byl pověřen nám ji nastavit..takže malý v postýlce bohužel nespal,a to byla za příplatek 100 Kč!Navíc byla rozvrzaná.Chyběl výtah-do 2 patra se s kočárkem jde velmi špatně.Banán na snídani byl značně zralý,rozmačkal se i v sáčku-kvalita nic moc.

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Grand hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vedení hotelu se omlouvá za mokrý flek na stropu koupelny, který způsobili hosté o patro výše. I když problém byl v této koupelně odstraněn ihned po kalamitě s vodou,
vlhko zůstalo mezi podlahou a stropem dolní koupelny a protože byl hotel neustále plný, na větší opravu nebyl prostor. Nyní je koupelna již po opravě.

Jiří Rýdlo

Einzelreisender, 16.2.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Čistota talířů.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 21.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • V poměru cena a vzhled pokoje je to na můj vkus dost drahé (1490,- na noc).

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Blanka

Älteres Paar, 2.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Dobrá kuchyně. Přijemný personál.

  • Nestabilní WC.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
55 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
0
Komfort
1
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 4.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Libor

Einzelreisender, 16.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Skvělý servis recepce. Restaurace výborná skvělá obsluha.

  • Pokoje. Celkové zařízení pokojů je špatné. Postele i nábytek dost zastaralý. Sociální zařízení je hodně špatné. Zrezivělá sprchová vanička,upadlé dveře od sprchové zástěny a hlavně dost popraskaná dlažba v koupelně. Příliš vysoká cena oproti kvalitě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Lenka Neckářová

Familie mit älteren Kindern, 25.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Personál hotelu usměvavý, vstřícný

  • i když je hotel v blízkosti nádraží, což je jeho výhoda, v noci mě budily projíždějící vlaky. Stav WC, mísa byla uvolněná.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

David Lobotka

Gruppe von Freunden, 28.6.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 14.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Čestmír Prudký

Familie mit kleinen Kindern, 28.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personál velice vstřícný a obsluha vzorná.Pokoj sice zařízen starším nábytkem ale vše v čistotě.Spokojenost!

  • Hotel se nachází poblíž nádraží a hotelová zahrada neupravená. Nádraží se nedá přemístit ale ta zahrada se dá udržet v přijatelném stavu:(

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Jiřina

Älteres Paar, 29.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Příjemné vystupování ochotné recepční.

  • Barman, který sloužil v sobotu 28.9, by se měl naučit jak čepovat pivo. Rozhodně je neprofesionální nechat stát roztočené poslední pivo ze sudu a dolít ho po 10 minutách prvním pivem z nového sudu. Po našem upozornění, že je to hnus "číšník" odpověděl, že je to v pořádku a normální!!!! V koupelně chyběly doplňky jako držák na sprchu a mýdlo,

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
9

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 15.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Čisté prostředí,klid,vstřícnost personálu,hlídané (uzamčené parkoviště)

  • není k disposici lednička na pokoji,koupelna v dost špoatné technickém stavu (rozbitá zástěna u sprchy,popraskané dlaždice na podlaze).

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Grand hat auf diese Bewertung geantwortet.
Na hotelu probíhá rekonstrukce od loňského roku (2011). Část pokojů je již po rekonstrukci a tyto pokoje jsou vybavené ledničkou. Rekonstrukce však nemůže probíhat v letní sezóně, z důvodu obsazenosti hotelu. V plánu je rekonstruovat všechny pokoje hotelu.

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6