+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Grand Recenze

Hodnocení hotelu

80%
Velmi dobré

dle 67 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    81%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    70%
  • Poměr cena/kvalita

    77%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 15.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Karel Rohrer

skupina přátel, 7.7.2017

Uhercice Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Super lidé , super kuchyně ....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Monika Tothova

jednotlivec, 18.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radek Tomeček

dospělý pár, 4.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 8.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Příjemná paní recepční, která mi vyšla vstříc (nechtěla jsem pokoj vedle malých dětí), pohodlná postel, dobrá snídaně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 2.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • čistota, ochotný personál

  • snídaně mohla být bohatší, uvítali bychom např. nějakou zeleninu...

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 19.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libor

jednotlivec, 16.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Skvělý servis recepce. Restaurace výborná skvělá obsluha.

  • Pokoje. Celkové zařízení pokojů je špatné. Postele i nábytek dost zastaralý. Sociální zařízení je hodně špatné. Zrezivělá sprchová vanička,upadlé dveře od sprchové zástěny a hlavně dost popraskaná dlažba v koupelně. Příliš vysoká cena oproti kvalitě.

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Ivan Petrtýl

jednotlivec, 14.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
73 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Zdeňka Štosková

rodina se staršími dětmi, 4.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Plíseň na stropě v koupelně

Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina s malými dětmi, 9.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Servírka v restauraci byla velmi vstřícná,milá a usměvavá,děkuji a chválím.

  • žádné internetové připojení,podlaha hrozně vrzala,vlaky projížděly často hlučně i v noci,personál slíbil nastavit postýlku do vyšši polohy ale nikdo bohužel nepřišel,ani kuchař který byl pověřen nám ji nastavit..takže malý v postýlce bohužel nespal,a to byla za příplatek 100 Kč!Navíc byla rozvrzaná.Chyběl výtah-do 2 patra se s kočárkem jde velmi špatně.Banán na snídani byl značně zralý,rozmačkal se i v sáčku-kvalita nic moc.

Personál
6
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4
Hotel Grand odpověděl na tuto recenzi.
Vedení hotelu se omlouvá za mokrý flek na stropu koupelny, který způsobili hosté o patro výše. I když problém byl v této koupelně odstraněn ihned po kalamitě s vodou,
vlhko zůstalo mezi podlahou a stropem dolní koupelny a protože byl hotel neustále plný, na větší opravu nebyl prostor. Nyní je koupelna již po opravě.

Jiří Zich

rodina se staršími dětmi, 8.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše v naprostém pořádku, od rezervace, přes snídaně, ubytování a parkování. Ochota ve všech směrech.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Blanka

dospělý pár, 2.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Dobrá kuchyně. Přijemný personál.

  • Nestabilní WC.

Personál
7
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Lenka Neckářová

rodina se staršími dětmi, 25.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Personál hotelu usměvavý, vstřícný

  • i když je hotel v blízkosti nádraží, což je jeho výhoda, v noci mě budily projíždějící vlaky. Stav WC, mísa byla uvolněná.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jiřina

dospělý pár, 29.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Příjemné vystupování ochotné recepční.

  • Barman, který sloužil v sobotu 28.9, by se měl naučit jak čepovat pivo. Rozhodně je neprofesionální nechat stát roztočené poslední pivo ze sudu a dolít ho po 10 minutách prvním pivem z nového sudu. Po našem upozornění, že je to hnus "číšník" odpověděl, že je to v pořádku a normální!!!! V koupelně chyběly doplňky jako držák na sprchu a mýdlo,

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
9

Čestmír Prudký

rodina s malými dětmi, 28.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Personál velice vstřícný a obsluha vzorná.Pokoj sice zařízen starším nábytkem ale vše v čistotě.Spokojenost!

  • Hotel se nachází poblíž nádraží a hotelová zahrada neupravená. Nádraží se nedá přemístit ale ta zahrada se dá udržet v přijatelném stavu:(

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Karel Havlík

dospělý pár, 14.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
3
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 14.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • vstřícný a příjemný personál

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

rodina s malými dětmi, 15.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Čisté prostředí,klid,vstřícnost personálu,hlídané (uzamčené parkoviště)

  • není k disposici lednička na pokoji,koupelna v dost špoatné technickém stavu (rozbitá zástěna u sprchy,popraskané dlaždice na podlaze).

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4
Hotel Grand odpověděl na tuto recenzi.
Na hotelu probíhá rekonstrukce od loňského roku (2011). Část pokojů je již po rekonstrukci a tyto pokoje jsou vybavené ledničkou. Rekonstrukce však nemůže probíhat v letní sezóně, z důvodu obsazenosti hotelu. V plánu je rekonstruovat všechny pokoje hotelu.